Wij staan bij binnenstedelijke totaalsloop garant voor een duurzame, circulaire en veilige uitvoering.
De totaalsloop van het casco wordt uitgevoerd d.m.v. hydraulische “Next Generation” sloopkranen welke zijn voorzien van common rail-technologie t.b.v. CO2 en NOx reductie en akoestische gedempt en uitgerust met trillingsisolatoren en watersproei-installaties zodat stof, geluid- en trilling worden beheerst.
Ieder project krijgt zijn eigen specifieke Taak Risico Analyse (TRA) en Plan van Aanpak, welke worden opgenomen in een VGWM-Sloopplan
Tijdens de uitvoering houden we de belangen van zowel de opdrachtgever als de omwonenden nauwlettend in de gaten en gaan we per sloopproject voor optimaal hergebruik van circulaire bouwmaterialen en elementen. Zo wordt ieder binnenstedelijke totaalsloop een maatschappelijk verantwoord project.
Totaalsloop is communicatie
Goede communicatie is van essentieel belang voor een geslaagd sloopproject. Daarom is er altijd een vast aanspreekpunt op de projectlocatie, informeren wij stakeholders via onze website d.m.v. een unieke inlogcode op de projectinformatie site en projectinformatiebrieven en maken wij vooraf duidelijke afspraken, zodat iedereen weet wat er te gebeuren staat.
Totaalsloop met oog voor duurzaamheid
Per project kiezen wij in de voorbereidingsfase voor de meest efficiënte en duurzame oplossing voor recycling, refurbishment of het direct hoogwaardig hergebruik van bouwmaterialen en elementen.
Dat doen we aan de hand van de reststoffeninventarisatie die is opgebouwd volgens de SVMS-007, de Ladder van Lansink en het Cradle-to-Cradle concept.
Wij zijn voor diversen projecten gecertificeerd conform de Verificatieregeling Circulair Sloopproject, deze regeling biedt ons en onze opdrachtgevers handvatten voor een vergaande implementatie van circulariteit in de voorbereiding en uitvoering van een sloopproject en de afzet van vrijkomende sloopmaterialen.
PROJECTEN
Onze hoog opgeleide medewerkers zijn dagelijks actief in de meest interessante, complexe en uitdagende projecten.